叶落又逢秋

喜欢动漫,游戏,音乐,漫画,绘画,文字

Shot In The Dark - Within Temptation

诱惑本质(Within Temptation),是一支来自荷兰哥德金属交响金属乐队,由吉他手罗伯特·维斯特霍尔在1996年创建。其美声式柔美金属乐型式,逐渐受到愈来愈多乐迷的喜爱.

Within Temptation是一支表现出色的荷兰美声派金属乐队,曲风悠扬,但更专注于乐曲的情感呈现,并以女主唱莎伦·丹·阿德尔飘渺的动人音色为主轴,其音色更为浑美,在转音及高音表现上也都更显出色,完全突显出莎伦的美妙音色。


Shot In The Dark - Within Temptation


I've been left out alone

我被孤单地遗忘,

Like a damn criminal

就像一个该死的罪犯

I've been praying for help

我祈祷着请求帮助,

'Cause I can't take it all

因为我不能承受这一切

I'm not done

我没有被打败

It's not over

这并未结束

Now I'm fighting this war

现在我为这场战争而奋斗,

Since the day of the fall

自从秋天开始

And I'm desperately

我非常绝望地,

Holding on to it all

抓住这一切

But I'm lost

但是我迷失了

I'm so damn lost

我该死地迷失了

Oh I wish it was over

哦,我希望它快点结束

And I wish you were here

我希望你在这

Still I'm hoping that somehow

我还是莫名地希望着

'Cause your soul is on fire

因为你的灵魂正燃烧着

A shot in the dark

盲目猜测

What did they aim for

他们的目标是什么

When they missed your heart?

什么时候他们错过了你的心

I breathe underwater

我在水底呼吸

It's all in my hands

一切都在我的掌控之中

What can I do? Don't let it fall apart

我能做什么 不要让它瓦解

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

In the blink of an eye

在一眨眼的工夫

I can see through your eyes

我能看透你的眼睛

As I'm lying awake

当我醒着躺着,

I'm still hearing the cries

我依然听到心在哭泣

And it hurts

它受伤了

Hurts me so bad...

伤得我如此严重…

And I'm wondering why

我想知道为什么,

I still fight in this life

我依然为生活而奋斗

'Cause I've lost all my faith

因为我丢失了我所有信念

In this damn bitter strife

这个该死的激烈冲突

And it's sad

这是多么让人伤心

It's so damn sad

这该死地多么让人伤心

Oh I wish it was over

哦 我希望它快点结束

And I wish you were here

我希望你在这

Still I'm hoping that somehow

我还是莫名地希望着

'Cause your soul is on fire

因为你的灵魂正燃烧着

A shot in the dark

盲目猜测

What did they aim for

他们的目标是什么

When they missed your heart?

什么时候他们错过了你的心

I breathe underwater

我在水底呼吸

It's all in my hands

一切都在我的掌控之中

What can I do? Don't let it fall apart

我能做什么 不要让它瓦解

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

I feel you fading away...

我感觉你渐行渐远…

I feel you fading away...

我感觉你渐行渐远…

I feel you fading away...

我感觉你渐行渐远…

I feel you fading away...

我感觉你渐行渐远…

'Cause your soul is on fire

因为你的灵魂正燃烧着

A shot in the dark

盲目猜测

What did they aim for

他们的目标是什么

When they missed your heart?

什么时候他们错过了你的心

I breathe underwater

我在水底呼吸

It's all in my hands

一切都在我的掌控之中

What can I do? Don't let it fall apart

我能做什么 不要让它瓦解

Oh, your soul is on fire

哦,你的灵魂正燃烧着

A shot in the dark

盲目猜测

What did they aim for

他们的目标是什么

When they missed your heart?

什么时候他们错过了你的心

I breathe underwater

我在水底呼吸

It's all in my hands

一切都在我的掌控之中

What can I do? Don't let it fall apart

我能做什么 不要让它瓦解

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测

A shot in the dark

盲目猜测


评论
热度 ( 6 )

© 叶落又逢秋 | Powered by LOFTER